A jedeme dál ...
Človíčkův Weblog aneb Michal Horák bloguje

WPF analogové hodiny

 | 27.11.2009

Když jsem si začal hrát s WPF tak první věc co se mi myslím trošku povedla, byly analogové hodiny jako userControl. Bylo to překvapivě snadné a tak se o řešení podělím. Nevýhodou userControlu je, že hodiny mají pevnou velikost, sice chvilku snaha na nápravu byla, ale už nebyl čas.

Facebook


	
		
			
			
			
		
		
			
			
			
		
		
			
				
					
				
			
			
				
					
				
			
			
				
					
				
				
					
				
			
			
				
					
				
			
			
				
					
				
			
			
			
			
			
				
					
				
			
			
		
	

A samozřejmě kód v c#, který hodiny rozběhá:

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Text;
using System.Windows;
using System.Windows.Controls;
using System.Windows.Data;
using System.Windows.Documents;
using System.Windows.Input;
using System.Windows.Media;
using System.Windows.Media.Imaging;
using System.Windows.Navigation;
using System.Windows.Shapes;
using System.Timers;
using System.Windows.Threading;

namespace CashDeskVision
{
	/// 
	/// Interaction logic for Clock.xaml
	/// 
	public partial class Clock : UserControl
	{

        private RotateTransform minuteRotateTransform;
        private RotateTransform hourRotateTransform;
        private RotateTransform secondRotateTransform;

        public delegate void TickTackHandler(Object sender, EventArgs e);
        DispatcherTimer secondTimer = new DispatcherTimer();


        public string Text {
            get {
                return this.text.Text;
            }
            set {
                this.text.Text = value;
            }
        }

		public Clock()
		{
			this.InitializeComponent();
            SetTime(DateTime.Now);

            secondTimer.Tick += new EventHandler(secondTimer_Tick);
            secondTimer.Interval = new TimeSpan(0, 0, 1);
            secondTimer.Start();
		}

        void secondTimer_Tick(object sender, EventArgs e)
        {
            SetTime(DateTime.Now);
        }

        private void SetTime(DateTime time)
        {


            minuteRotateTransform = new RotateTransform(time.Minute * 6, 0, 0);
            this.minute.RenderTransform = minuteRotateTransform;
           
            hourRotateTransform = new RotateTransform(time.Hour * 30, 0, 0);
            this.hour.RenderTransform = hourRotateTransform;

            secondRotateTransform = new RotateTransform(time.Second * 6, 0, 0);
            this.second.RenderTransform = secondRotateTransform;
        }


	}
}

Příspěvek vyšel v Pátek 27.11.2009 09:45 v kategorii Programování a byl 145752x zobrazen. Pokud se vám líbil můžete si jej zalinkovat: Linkuj.cz, Del.icio.us

Komentáře


Přidejte svůj komentář

Přidej komentář

Tipy na přečtení

Kategorie

Vyhledávání

Odkazy

Nejčtenější příspěvky za poslední týden

Poslední příspěvky

"A jedeme dál ..." Človíčkův Weblog aneb Michal Horák bloguje. (c) Michal Horák (Človíček webdesign) 2006